Teleki Faiskola
Képes beszámoló a "Digi-fa-ismeret" akadályversenyről
A TEDI diákújság szerkesztői, egy akadályversenyt szerveztek a digitális témahét keretében az iskola diákjainak a Teleki Faiskola fáiról.
Lelkes újságírók állítják össze az akadályverseny feladatait.


2017. április 10-én
délután 2-kor
a csapatok és állomásfőnökök
a megbeszélt helyen, az iskola
központi helyén, a "dobogónál"
gyülekeztek.
A dinók már megkerültek. De vajon mi köze ezeknek az állatoknak a páfrányfenyőhöz?


Japáncseresznye fényképen és a valóságban.
Hány évesek lehetnek?
A becslés itt most nem elég. Elő a centit, és mérjük meg a fák törzsének
kerületét!
A csapatot itt Zsófi irányítja.
Mit is kell csinálni?
Én inkább gyönyörködnék ezekben a fákban, mint a japánok a hanami idején..


Marci és Ádám segítenek kitalálni, hogy a városban élő madarak közül kik választották az iskolaudvar legnagyobb fáját arra, hogy fészket rakjanak.
Csőr-láb-madár egyeztetés.
De nehéz.
Az 5.d csapata találgat.


Termések - fák - kakukktojás.
Gesztenyefa van a suliudvaron?
Zsófi mimikájával segíti a csapatot:
Talán nem ez a jó megoldás.

A legügyesebb csapat,
pedig ők a legkisebbek.
Mit is tudok a tölgyfáról?
Összeszedem a gondolataimat. - Marci mesél.


Készül a fakéregrajz.
Működik a QR-kód leolvasás.


A mérés és számítások alapján kijelenthető, hogy a hatalmas tölgy iskolaudvarunk legöregebb fája: 80 éves.

Mi is a következő állomás?
A szófelhő segít. Irány a juharfa.

A józan ész mindig bejön..
De sok a szürke épület körülöttük,
így nehezebb kirakni a puzzle-t.


Faölelés 1.
Boti plusz energiákat kapott.

Faölelés 2.
Anna nem különben.

Faölelés 3.
Ketten megosztozunk.
Anna és Kinga a két állomásvezető
a platánoknál.

Laura komolyan veszi feladatát:
Szólásokat párosítani csak pontosan szépen...

Itt valami turpisság lehet a feladatban.
Mit is tudtunk meg az iskolaudvar fáiról? Elevenítsük fel egy Kahoot-os játékkal!


Fáradozásunk jutalma: a mosolygó arcú diáktársaink, a TEDI-szerkesztői igazi csapattá formálódtak. Készen állunk a következő kihívásra.
Dolezsál Zsófi
7.c
Digi-Fa-Ismeret akadályverseny
A Digitális Témahét keretében a diákújság szerkesztői akadályversenyt készítettek.
Ennek az előkészületeiről, lebonyolításásról, és további lehetőségeiről készített videót az alábbiakban láthatjátok.